İçeriğe geç

Ürün Garanti Kapsamı Nedir

Garanti kapsamına ne girer?

GARANTİ KAPSAMI: Yetkili FIAT servisinde yapılan kontroller sonrasında üretim hatasından dolayı arızalı olduğu tespit edilen parçalar; onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gereken işçilik. Garanti kapsamındaki onarımı gerçekleştirmek için gerekli sarf malzemelerinin teminini kapsar.

Garanti kapsamındaki ürüne servis ücreti ödenir mi?

Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin 8. maddesi gereğince satıcı, malı tamir ettirmek veya ücretsiz tamir ettirmekle yükümlüdür.

Garanti belgesi neleri kapsar?

Garanti belgesinde bulunması gereken bilgiler arasında, ürünün garanti sürecinde yer alan firmanın ünvanı, adresi, telefon numarası, diğer iletişim bilgileri, yetkili kişinin imzası ve kaşesi yer almaktadır.

Garanti kapsamındaki ürün iade edilir mi?

Servis istasyonları bakımını ve onarımını yaptıkları malların yedek parçalarını değiştirir. Garanti süresi içerisinde tüketiciye sunulmalı ve garanti süresi dışında iade edilmelidir. Mallarda herhangi bir arıza olması durumunda tüketici, arızalı malı garanti kapsamında onarmakla yükümlü değildir.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti şartları, üretici veya satıcı tarafından sağlanan garanti belgesinin kapsamını ve ayrıntılarını ifade eder. Satıcı veya üretici tarafından sağlanan garanti süresinden ürün için belirli noktaya kadar birçok ayrıntıdan bahsedilebilir.

Kırılan ürün garanti kapsamına girer mi?

Tüketicilerin hatalı kullanımı sonucu zarar gören ürünler, örneğin; derin çizikler, kesikler, aşırı ısıdan kaynaklanan yanıklar ve kararmalar, düşürme sonucu oluşan kırılmalar, kimyasal maddelerden kaynaklanan renk değişimleri ve her türlü fiziksel hasarlar garanti kapsamı dışındadır.

Kaç arızada ürün değişir?

Garanti kapsamındaki bir cihazda aynı arıza iki kez meydana gelirse veya farklı bir arıza üst üste dört kez meydana gelirse üretici ürünü ücretsiz olarak değiştirmek zorundadır. Bu haklarınızı kaybetmek istemiyorsanız endüstriyel ürünlerin onarımını yetkili servislere yaptırmanız gerekmektedir.

Arıza tespit ücreti ne kadar?

Araç Arıza Tespit Ücreti Bilgisayar destekli arıza tespiti ücreti genellikle 100 TL ile 500 TL arasındadır.

Aldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Bir ürün garantiye nasıl gönderilir?

Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; en yakın yetkili servis merkezini arayarak garanti kapsamında tamir ettirebilir veya değiştirebilirsiniz. Bu bilgiler garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

Garanti tamir süresi kaç gündür?

Binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV’ler, motosikletler, scooter’lar, deniz motosikletleri, yatlar, kar motosikletleri ve çekme karavanlar için azami onarım süresi 45 iş günü, diğer tüm mallar için ise 20 iş günüdür.

Ayakkabının ayağa vurması garantiye girer mi?

Ürünün bağcıkları düzgün bir şekilde bağlanmalı ve ayak ürün içerisinde hareketsiz kalmalıdır, aksi takdirde ürün hareket ettiğinde deforme olabilir. Ayakkabıda kullanıcıdan kaynaklanan darbe, çarpma, sürtünme vb. durumlar üretim hatası olmadığı için garanti kapsamına girmez.

Garanti kapsamındaki üründen servis ücreti alınır mı?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başkaca hiçbir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.

Hangi durumlarda iade kabul edilmez?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Fatura olmadan garanti belgesi geçerli mi?

Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Garanti kapsamına neler girer telefon?

3) Hangi durumlar garanti kapsamındadır? Arızalı ürünler garanti kapsamındadır. Ancak kullanım hataları (tüketicinin ürünü tanıtım ve kullanım kılavuzunda yer alan talimatlara ve yönergelere aykırı kullanması sonucu oluşan hatalar) garanti kapsamında değildir.

Garanti sorumluluğu nedir?

Başka bir deyişle, kefil, temel ilişkideki borç ne olursa olsun, borçlunun ifasından sorumlu olmayı üstlenir ve borçlunun borcunu yerine getirmemesi halinde alacaklının uğradığı zararı tazmin etmekle yükümlüdür.

Faturasız ürün garantiye girer mi?

Fatura olmadan garanti olur mu? Tüketiciler faturası olmayan ürünler için de garanti başvurusunda bulunabilirler.

Düşme garanti kapsamına girer mi?

Ürününüzün doğal afetler, yangın, sel veya yıldırım gibi dış etkenler nedeniyle hasar görmesi durumunda bu hasarlar garanti kapsamı dışındadır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bursa eskort şişli escort Gaziantep Kısaboylu Escort